Известие

Collapse
No announcement yet.

Компресор за климатроник

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Компресор за климатроник

    Колеги,моля ви ако някой знае нещо за предложението от линка :http://www.ebay.de/itm/KLIMAKOMPRESS...=item2c6f5f971 да сподели.Колата е в Германия и има проблем с шайбата на компресора.Тъй като на външен вид според мен има малка разлика се колебая дали да го вземам или не,така че ако някой вече е слагал такъв или има някаква информация да каже.Колата е 2,4 дизел 136 к.с. стария компресор е "денсо".
    Last edited by balev64; d.m.y г., 19:09.

  • #2
    Аз не мога да увелича снимките,но този компресор няма да стане/според мен/ на 136к.с.
    Има разлика между 136 к.с и 140к.с. и нагоре.Така че не рискувай.Търси си точно за 136к.с.
    НА старо щом си още в Германия ще е по-лесно да си намериш,макар че и там проблема със съединителя не се знае дали няма да се получи.Тук в България мога да ти помогна за чисто нов съединител,ама за там...
    Last edited by Linkestis; d.m.y г., 20:25.
    sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

    Comment


    • #3
      Ами и аз имам такива съмнения,най вече ми се струва че шайбата е по различна,за останалото не знам.

      Comment


      • #4
        Мога да ти снимам на 136 и 140 да придобиеш представа,колкото и да го гледам този не ми прилича на нито един от двата
        sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

        Comment


        • #5
          Колега,ще съм ти благодарен ако ми предоставиш някоя и друга снимка.

          Comment


          • #6
            Много е тъмно и не успях да ги направя много добре а и едната е извън двора а там осветление никакво но все пак.На първо четене този компресор не е за нито една от двете версии 136 и 140.Не знам как е при фейсовете но съм почти сигурен че не е въобще за 166-ца.Но като се замисля...не знам как изглеждаше за бензиновата,може да са се объркали при описанието.

            Click image for larger version

Name:	136-1.jpg
Views:	1
Size:	93.2 Килобайта
ID:	2327754

            Click image for larger version

Name:	136-2.jpg
Views:	1
Size:	92.7 Килобайта
ID:	2327755

            Click image for larger version

Name:	140-1.jpg
Views:	1
Size:	90.8 Килобайта
ID:	2327756

            Click image for larger version

Name:	140-2.jpg
Views:	1
Size:	91.4 Килобайта
ID:	2327757

            На 136 тръбите са отзад на компресора а на 140 отгоре,като и двете имат разлика в захващането на планката към двигателя
            трябва ти ето такъв:
            Click image for larger version

Name:	mKLbODUPlsFLb5i8CGicPGg.jpg
Views:	1
Size:	6.3 Килобайта
ID:	2327758
            Last edited by Linkestis; d.m.y г., 22:54.
            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

            Comment


            • #7
              Не изключвам и варианта обявения компресор да си е за точния модел кола, както са писали по-долу (2,4 JTD 136 коня), но да са плеснали снимка на някакъв комресор, просто ей така за да има снимка.


              159 1.8 MPI
              166 2.0 TS (ex)

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от ecotronic Покажи съобщение
                Не изключвам и варианта обявения компресор да си е за точния модел кола, както са писали по-долу (2,4 JTD 136 коня), но да са плеснали снимка на някакъв комресор, просто ей така за да има снимка.
                Напълно е възможно,лошото е че ако го поръча,после да не му се вземе акъла докатого върне
                sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                Comment


                • #9
                  Първоначално публикувано от Linkestis Покажи съобщение
                  Напълно е възможно,лошото е че ако го поръча,после да не му се вземе акъла докатого върне
                  Абсолютно вярно. И аз не бих рискувал. Може би е разумно да се направи едно запитване за да се изяснят нещата.


                  159 1.8 MPI
                  166 2.0 TS (ex)

                  Comment


                  • #10
                    Много благодаря за отговорите.Малко са такива форуми с толкова отзивчиви колеги.Относно компресора има вариянт да закупя от тук компресор и да се предвижи до там където да бъде монтиран на колата.В момента тя е в движение но без работещ компресор,самият той е изправен но явно съединителя му е дал фира и по тази причина не може да се ползва,това е и причината да се скъса пистовия ремък.Ако има някой колега който има за продаване работещ компресор от 2,4 136 коня моля да се обади

                    Comment


                    • #11
                      Здравей колега,
                      Миналата година имах същия проблем. Компресора е идентичен с този на Ланча Капа. Съединителя търпи ремонт и не е необходимо да се сменя целия компресор. Като цена ми излезе 150 лв./труд и части/ и колата беше готова за 2 часа.
                      Поздрави,

                      Comment


                      • #12
                        Колеги, продължавам да търся компресор,ако някой има информация или има компресор за продаване нека се обади.

                        Comment


                        • #13
                          Защо ти е да сменяш целия компресор като е здрав, смени само съединителят и лагера - за тях няма нужда да се смъква компресора става на място.
                          166 2.4JTD-00г.

                          Comment


                          • #14
                            Щото ако сменява съединителя,то той или е блокирал или е приплъзвал,или направо изпаднал като е наранил оста.Съответно трябва и лагерите да смени и ос.За да ги смени трябва да смъкне компресора.Труд + газ + съединител не знам колко ще е в Германия.А и има още една купчина елементи които си заминават след проблем със съединителя.Тоест гаранция за едно лято...може би.
                            sigpicnicola 59 каза:....трее да помислиш по въпроса за засилването,понеже в момента можеш да спреш,и хеопсовата пирамида,ма не си в състояние да засилиш и кучешка колиба.

                            Comment


                            • #15
                              Не знам какво му е точно на съединителя но до сега няколко пъти му горя предпазителя и на три пъти ремъка подмирисва на прегоряло и най на края се разбрида. Ясно е че там вече трябва да се сменя по комплексно.

                              ---------- Post added at 21:51 ---------- Previous post was at 21:34 ----------

                              Първоначално публикувано от egocentric Покажи съобщение
                              Здравей колега,
                              Миналата година имах същия проблем. Компресора е идентичен с този на Ланча Капа. Съединителя търпи ремонт и не е необходимо да се сменя целия компресор. Като цена ми излезе 150 лв./труд и части/ и колата беше готова за 2 часа.
                              Поздрави,
                              Първоначално публикувано от trop4i Покажи съобщение
                              Защо ти е да сменяш целия компресор като е здрав, смени само съединителят и лагера - за тях няма нужда да се смъква компресора става на място.
                              Колега мисля че ресурса на този съединител вече е изчерпан,ремонтиран е и повече няма на къде.

                              ---------- Post added at 21:53 ---------- Previous post was at 21:51 ----------

                              Имам предложение за компресор от 156 с мотор като моя 136 коня,някой знае ли дали става от 156 на 166?
                              Last edited by balev64; d.m.y г., 21:44.

                              Comment

                              Working...
                              X